TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 
 
 

Edukacja

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Edu-Libri"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 44 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 > >>
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Słupińska Kamila
Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym, Urszula Kąkol, Anna Kosieradzka, Justyna Smagowicz, Marcin Marczewski, Katarzyna Rostek, Anna Uklańska, Michał Wiśniewski, Janusz Zawiła-Niedźwiecki

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących ... więcej

W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją ... więcej

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia, Adam Figiel, Iryna Manczak, Andrzej Szromnik, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka
Piętnaście kazań, Joseph Butler
eKsiążka
 
 
 
Piętnaście kazań
40,00 zł

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. ... więcej

Piętnaście kazań to zbiór piętnastu tekstów wygłoszonych w kościele kazań, które autor (anglikański ... więcej

Finansowe determinanty rozwoju lokalnego i regionalnego, Krystyna Brzozowska, Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Magdalena Kogut-Jaworska, Marta Szaja
Rozkłady stóp zwrotu z instrumentów polskiego rynku kapitałowego, Krzysztof Piasecki, Edyta Tomasik

Opracowanie wpisuje się w nurt badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki ... więcej

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że rozkłady stóp zwrotu nie są normalne. A jak jest na polskim rynku kapitałowym? Książka ... więcej

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych, Wojciech Krzysztof Szalkiewicz
Program lojalnościowy, Urszula Chrąchol-Barczyk

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje ... więcej

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak ... więcej

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników, Marlena Plebańska
Negocjacje i komunikacja, Leszek Gracz, Słupińska Kamila, Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa

Monografia przedstawia dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie ... więcej

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności ... więcej

1 2 3 4 5 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia U Iwony akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier